26 Şubat 2010 Cuma

Soslu Tavuk Kanatları





Minişin bu tavuk kanatlarını bir yemesi vardı ki görülmeye değer.Elleriyle kanatları tutmuş ''annecim hepsini ben bitiricem ,önce ben bitiricem'' demesi bizi kahkahalara boğdu.Yemeğin bitiminde banyo yaptırmak zorunda kaldım prensesime :))










Soslu Tavuk Kanatları

Malzemeler ;
  • 1 kg.tavuk kanadı
  • 1/4 adet soğan
  • 1 diş sarımsak
  • 1/2 çay bardağı sıvı yağ
  • 1,5 tatlı kaşığı biber salçası
  • yeterli miktarda tuz
  • 1/2 çay kaşığı karabiber
  • 1/2 çay kaşığı kimyon

Yapılışı ;

  • Genişçe bir kaba soğanı ve sarımsağı rendenin ince yeriyle rendeleyin.Salçayı ,sıvıyağı ve baharatları ekleyip bir kaşık yardmıyla karıştırın.
  • Tavukları bu sosta 1-1,5 saat kadar buzdolabında bekletin.Izgarada arkalı önlü iyice kızarana kadar pişirin.
  • Üzerine ince kıyılmış maydanozla süsleyin.

Afiyet olsun.

5 yorum:

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Canım nefi olmuş. Ellerine koluna sağlık.
Kızın damak zevki sahibiymiş.
Çok öpüyorum seni
(Bu arada siteme bıraktığın not aldım canım. Seni de kursumuzda görmeyi çok isterim canım Etkinlik için sana haber vericem)
sevgiler

Unknown dedi ki...

Afiyetler olsun, yarasin minise,,, Ellerine saglik arkadasim... Sevgilerimle,

Sevil Şahin dedi ki...

sedacım nefis olmuş ellerine sağlık afiyet bal olsun
sevgiler

ANNEMİNELİ dedi ki...

Tavuğun her türlüsüne varım.Seninkide harika görünüyor.Ellerine sağlık.Sevgi ve saygılarrr....

kalpkurabiye dedi ki...

afiyet bal şeker olsun prensese :)) ellerinize sağlık..

Sayfalar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails