15 Eylül 2010 Çarşamba

Armut Tatlısı

















Armut Tatlısı

Malzemeler ;
  • 4 adet armut
  • 2 su bardağı toz şeker
  • 3 su bardağı su
  • 4 adet karanfil
  • yarım limon suyu

Üzeri için ;

  • 4-5 çorba kaşığı krema
  • çikolata sos

Çikolata sos için ;

  • 1 su bardağı toz şeker
  • 4 çorba kaşığı kakao
  • 2 çay kaşığı vanilya
  • 1 su bardağı su
  • bir tutam tuz

Yapılışı ;

  • Armutların sapını kesmeden kabuklarını incecik soyun.Yarım limon suyuyla armutları iyice ovun.(kararmalarını önleyecek)Armutları tencereye koyup üzerine toz şekeri,suyu ve karanfili ekleyip 25-30 dakika kadar pişirin.Ocaktan alın ve soğumaya bırakın.Çikolata sos için tüm malzemeleri bir tencerede çırpıp pişirin ve soğumaya bırakın.Armutları servis tabağında düz durmaları için atından bir dilim kadar kesin ve tabağa yerleştirin.Armutların bir tarafına bir kaşık krema, diğer tarafına çikolata sostan dökün ve üzerine tarçın serpip servis yapın.

Afiyet olsun.

16 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım harika bir görüntü sunuma ba
yıldım ellerine sağlık kocaman öpü
yorum.

Sevtap dedi ki...

Ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor.Bu arada birşey sorucam armutarı sert armutmu seçtin.Ben denediğimde hepsi şeker gibi erimiştide :D

Unknown dedi ki...

Sevgili Seda,çok lezzetli görünüyor.daha önce hiç denemedim.denemek istiyorum.Ellerine sağlık.sevgiler.

Yeşim dedi ki...

ellerinize sağlık ...
eminim tadıda görüntüsü kadar güzeldir sevgiler...

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

harika bi goruntu bu ya bayildim ellerinize saglik

Şehnaz dedi ki...

sedacım mükemmel bir tarif...çok beğendim..hele görsdelliğine denecek söz yok...ellerine sağlık tatlım..

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Ellerine sağlık seda. sunumu çok güzel. Sevgiler...

kalpkurabiye dedi ki...

sanırım bu tatlı yenilemez bozulmaya kıyılamaz..
tadını seyrederken alabiliyor insan..
ellerinize sağlık Seda Hanım..

Tümay Öztürk dedi ki...

Nasıl nefis bir görüntü!:) Ellerine sağlık canım. Harika duruyor. soslar da görüntiye zenginlik ve tat katmış. Tekrar ellerine sağlık...

lezzet-i mekan dedi ki...

ben işin içinde çikolata da varsa enfes olduğu kanatındayım, ellerine sağlık, güzel bir gün dilerim sevgiler.

Aybike Ceylan dedi ki...

Harika bir fotograf ve sunum. Ellerinize saglik.

Sevgilerimi gonderiyor, guzel bir hafta sonu diliyorum.

pelince dedi ki...

Sedacım nefis gözüküyor,ellerine sağlık..

Sevgiler.

Esma Ercengiz dedi ki...

Sunum süper.. ellerine sağlık..

Seçil dedi ki...

bayıldım.. ellerinize sağlık..

www.yemekaski.com

Unknown dedi ki...

selam:)
Sedacığım armutlar hiç bu kadar şık sunulmamıştır sanırım ellerine sağlık güzelim harika görünüyor ben ayrıca tahinli cevizli keke de bayıldım denenecekler arasında yerini aldı teşekkürler sevgiler

Zencefil ve Tarçın dedi ki...

muhteşem bir görüntü ve çok hafif bir tatlı, en kısa zamanda denenecek. ellerine sağlık...

Sayfalar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails