11 Mart 2010 Perşembe

Fındıklı,Çikolatalı ve Portakallı Kekim ve Yeni Kalıbım






Sevgili Gül'den aldığım yeni kalıbım bu akşam elime ulaştı .Büyük bir sevinçle kargo paketimi açtım ve sabahtan çıkardığım yumurtalarımla sevgili Oya'cım ve minişimle bu güzel ,doğaçlama kekimizi yaptık.Miniş bir güzel benmari usulü erittiğim çikolatalarımı hüppleti,yüzünün hali görülmeye değerdi :))







Fındıklı ,Çikolatalı ve Portakallı Kek

Malzemeler ;
  • 4 adet yumurta
  • 1,5 su bardağı toz şeker
  • 1 su bardağına yakın sıvıyağ
  • 1 su bardağı yoğurt
  • 85 gr.bitter çikolata
  • 1 paket vanilya
  • 1 su bardağı fındık kırığı
  • 1 adet portakal kabuğu rendesi
  • 2,5 su bardağı kek un

Yapılışı ;

  • Bitter çikolatayı benmari usulü eritip bir kenarda ılınmaya bırakın.
  • Oda sıcaklığındaki yumurtaları şekerle birlikte krema kıvamına gelene kadar çırpın.Yoğurt ve sıvı yağ ekleyin.Vanilya,fındık kırığı ve yavaş yavaş benmari usulü eritilmiş çikolatayı ekleyin.Portakal kabuğu rendesini de ekleyin.
  • Elenmiş kek unu ekleyin ve mikserin en düşük devrinde çırpmaya devam edin.Yağlanmış ve unlanmış kek kalıbına hamuru döküp önceden ısıtılmış 180 derecelik fırında 45-50 dakika kadar pişirin.Kalıpta soğutup servis tabağına alın.

Afiyet olsun.

24 yorum:

Saglıklımutfak dedi ki...

canım harika görünüyor. güle güle kullan:) sevgiler

Oya dedi ki...

Seda abla'cım bu neye benziyor diye düşünüyordumm ve buldum "RONDO" gibi şekli ahh birde tadına baksalar benim yerimde olmak isterdi:D Çok şanslıyım ablacım güne seninle başlayıp günün seninle bitmesi bana mutluluk veriyor.

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Ellerine sağlık afiyetler olsun bereketi ile..

Sevgilerle ...

Unknown dedi ki...

kalıbına bayıldım şekli çok güzeeeel kek de nefis olmuştur mutlaka ellerine sağlık canım kalıbını sağlıkla kullan hayırlı cumalar

SİBEL - engüzeltatlar dedi ki...

Kalıbını güle güle kullan canım. Kekinde muhteşem görünüyor. Ellerine sağlık
Hayırlı cumalar...

kalpkurabiye dedi ki...

kalıp gerçekten harika emeğinize sağlık kekde muhteşemm...

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Süper görünüyor canım. Kalıbını da güle güle kullan canım. (sanırım öyle kullanıyorsun zaten)
Ellerine sağlık canım
sevgiler

Damak Tadı dedi ki...

Seda'cığım kalıbını iyi günlerde kullan canım..Kek tek kelimeyle harika görünüyor..Çok da güzel çıkmış ayrıca..Mutlu olmana çokkkk sevindim..Her kalıp alışımda aynı mutluluğu bende yaşıyorum..))Öpüyorum kocaman seni ve minnoşunu..



Sevgiler..

CAHİDE dedi ki...

Muhteşem görünüyor canım ellerine sağlık.Hayırlı cumalar dilerim...

Unknown dedi ki...

Canım kalıbını iyi günlerde kullan kekte harika
ellerine sağlık kocaman öpüyorum...

Mimosa Café dedi ki...

kalıp harikaymış sedacım :) çok şık bir kek olmuş. nefis görünüyor. eline sağlık. sevgiler.

Şehnaz dedi ki...

edacım bu yeni çıkan kalıpları bende çok seviyorum....yapılan şeylere ayrı sempatiklik katıyor...kekin muhteşem ...ellerine sağlık tatlım......güle güle kullan canım....

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım kalıbını güle güle kullan ..
kek harika:))

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Muhteşem bir görüntü, ellerinize sağlık. Kalıbınızı güzel günlerde, güzel tariflerle kullanmanızı dilerim, çok güzel, gerçekten. Afiyetle... Sevgiler.

Adsız dedi ki...

kalıp gerçekten çok güzelmiş görüntü harika elinize sağlık.

Magia da Inês dedi ki...

Olá, amiga!
Seu cantinho é maravilhoso!...
Lindo, criativo, nutritivo e delicioso...
Você é muito talentosa...parabéns!
Um ótimo fim de semana!
Beijinhos.
Itabira - Brasil

Unknown dedi ki...

kalıba da tarifede bayıldım.ellerine saglık

Tijen dedi ki...

Fındık, çikolata ve portakal biraraya geldi mi zaten gerisini düşünmeye gerek yok galiba.

Unknown dedi ki...

Canim benim, yeni kalibin hayirli olsun... Izninle kekinden bir dilim aliyorum... Mmmmmmm... Cok lezzetli... Ellerine saglik... Sevgilerimle,

Özlem dedi ki...

Seda'cım, kekinin görübtüsüne bayıldım, nefis mi nefis olmuş. O kadar muntazam duruyo ki önce kurabiye sandım :) ellerine sağlık canım

gülay mutfakta dedi ki...

canım ellerine sağlık.. harika görünüyor.. kek kalıbını güle güle kullan..
sevgiler...

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Gül ablanın kalıpları gerçekten çok güzel. Güle güle kullan. Ellerine sağlık. Sevgilerimle...

Sevil Şahin dedi ki...

sedacım kalıbını iyi günlerde kullan inş.
kek super olmuş.
ellerine sağlık
sevgiyle kal

Zehra Gürgen dedi ki...

ahh bu kalıptan almayı bende çok istemiştim.Kesinlikle çok güzel bir kek kalıbı.Kekinde harika olmuş.


ellerine sağlık, güle güle kullan canım kalıbınıda

Sayfalar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails