8 Mart 2010 Pazartesi

Islak Kek



















Pazar kahvaltımıza gelen misafirlerimiz için hazırlamıştım.En sevdiğim ıslak kek tarifimdir.
Herkese iyi bir hafta diliyorum ve Dünya Kadınlar Günü'müzü kutluyorum.

Islak Kek


Malzemeler ;

  • 4 adet yumurta
  • 2 su bardağı toz şeker
  • 2 çorba kaşığı kakao
  • 1 su bardağı süt
  • 1 su bardağı sıvı yağ
  • 1 su bardağı un
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya
  • 1 su bardağı vişne suyu

Yapılışı ;


  • Yumurta ve şekeri krema kıvamına gelene kadar çırpın.Süt ,kakao ve yağı ekleyip çırpın ve bu karışımdan 1 subardağı kadar ayırın.Kalan karışıma sırasıyla vanilya un ve kabartma tozunu ekleyip mikserin düşük devrinde karıştırın.
  • Yağlanmış kare veya dikdörtgen bir kalıba dökün.Önceden ısıtılmış 180 derecelik fırında yaklaşık 45-50 dakika kadar pişirin.
  • Keki fırından çıkarınca 1 su bardağı vişne suyunu üzerine dökün ve 3-4 dakika kadar bekleyin.Daha sonra ayırdığınız karışımı dökün ve kapalı fırına koyup bekletin.



Afiyet olsun.

9 yorum:

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Ellerine sağlık afiyetler olsun bereketi ile..

Şehnaz dedi ki...

sedacım bende çok severek yaparım ama vişne suyuyla hiç denemdim...ellerine sağlık canım.....

Esma Ercengiz dedi ki...

Vişne suyu ile ıslatılmış olması çok hoşuma gitti. Mayhoş bir tat olmuştur. Sunum da çok güzel. Ellerinize sağlık. Dünya kadınlar gününüz kutlu olsun. Sevgiler

Saglıklımutfak dedi ki...

ELİNE SAĞLIK SEDA'CIM . GÜNÜMÜZ KUTLU OLSUN CANIM . SEVGİLER

Unknown dedi ki...

ellerine saglık.dünya kadınlar günümüz kutlu olsun.

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Harika görünüyor, ellerinize sağlık. Bir arkadaşım da vişneli ıslak kek yapmış, harika olduğunu söylemişti. Denemek için böyle bir tarif arayacaktım ki sanırım gerek kalmadı. İzninizle tarifinizi denemek isterim. Sevgiler.

kalpkurabiye dedi ki...

ELLERİNİZE SAĞLIK SEDA HANIM ÇOK NEFİS OLMUŞ ISLAK KEK.. KADINLAR GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUNN..

Damak Tadı dedi ki...

Çok nefis olduğunu hisseder gibiyim tatlım..Ellerine sağlık..Kocamanından öpüyorum seni..


Kadınlar günün kutlu olsun canım..Sevgilerle..

Tijen dedi ki...

Yıllaaaar önce ıslak keki ilk halamdan öğrenmiştim. Çocuk denecek yaştaydım. O geldi şimdi aklıma.

Sayfalar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails