15 Ekim 2009 Perşembe

Mozaik Pasta













Önceleri bu pastayı yapmak için bayağı uğraş veriyordum.Kakaolu karışımın hazırlamak için özellikle.Ama geçen gün aldığım Lezzet dergisinde daha pratik bir tarifini yakaladım.Hem de ne pratik...Ölçülerinde biraz değişiklik yaptım sadece.





Çikolatalı Mozaik Pasta


Malzemeler ;
  • 1 poşet çikolata parçalı puding(ben Dr.Oetker kullandım)
  • 2,5 su bardağı süt
  • 25 gr.margarin
  • 1 paket petit beurre bisküvi
  • yarım çay bardağı fındık kırığı
  • yarım çay bardağı doğranmış kuru kayısı
  • 50 gr.kırılmış bitter çikolata

Yapılışı ;

  • Sütü ve puding poşetini bir tencereye boşaltın ve orta ateşte sürekli karıştırarrak pişirin.Kaynamaya başladığında margarini ilave edin ve 2 dakika daha pişirin.Ocaktan alıp 10 dakika soğumaya bırakın.Bisküvileri, fındık kırığını ,doğranmış kuru kayısıyı ve iri parçalanmış bitter çikolatayı pudingin içine koyun ve karıştırın.

  • Oda sıcaklığına gelince streç filmin üzerinde yaklaşık 25 cm.uzunluğunda bir rulo yapın ve streç filme sarın.Buzlukta donuncaya kadar bekletin.Servisten yarım saat önce çıkarın ve dilimleyer servis yapın.

Afiyet olsun.



Hiç yorum yok:

Sayfalar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails