2 Haziran 2015 Salı

Çikolatalı Mısır Gevreği (Cornflakes)











''Hoşgeldin YAZ '' diyerek başlamak istiyorum :) Kocaman kocaman merhaba herkese :) Yaz kendini bir hissetiriyor bir yerini sonbahara bırakıyor .Ama haziranda olmak bile güzel :) Lahana kıyafetlerimizden kurtulduğumuza çok seviniyorum mesela:) Yazılarımın araları çok fazla oluyor ama ancak yetişebiliyorum herşeye ,o yüzden hiç sitem etmeyin bana .Hazırlaması ve yapması kolay ve tek lokmada kahve yanına eşlik edecek harika bir tad ile sizleri baş başa bırakıyorum :)



















Çikolatalı Mısır Gevreği


Malzemeler ;



. 3 - 4 su bardağı mısır gevreği
. 250 gr. kadar sütlü çikolata
. 1,5 su bardağı iri kıyılmış fındık
. hindistan cevizi ve fındık (üzeri için dilerseniz koymayabilirsiniz)





Yapılışı ;



. Mısır gevreğini ve kıyılmış fındığı yağlı kağıt serili tepsiye serip 180 dereceli fırında 5-6 dakika kadar fırınlayın.Sütlü çikolatayı benmari usulü eritin.(benmari ;kapta kaynayan bir su üzerine bir cam kase koyun ama kase suya değmesin .Cam kasenin içine çikolatayı koyun ve eritin) İlk sıcaklığı geçince erimiş çikolatayı fırınlanmış fındık ve mısır gevreklerinin üzerine dökün ve çikolatanın gevreklerin heryerine bulaşmasını sağlayın.Kaşık yardımıyla minik kek kağıtlarına paylaştırın ve buzdolabında 15-20 dakika kadar soğutun .




Afiyet olsun :)








2 yorum:

Birsel ve İrem dedi ki...

Harika görünüyor, ellerinize sağlık, eminim prensesler bayılmıştır.
Sevgiler.

Ada Deniz dedi ki...

Hep yapılacaklar listesinde bu tarif ama bir türlü denk gelmedi. Ellerinize sağlık:)))

Sayfalar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails