28 Mayıs 2011 Cumartesi

Nutella ile Nefis Tarifler ve Nefis Bir Etkinlik





Tanıştığım ilk günden beri kahvaltı soframın baştacıdır Nutella :) bir elimde Nutella kavanozu bir elimde kaşık üzüldüğüm, sevindiğim zamanların tesellisi olur :) Geçen hafta Pelin Hanım'dan harika bir davet aldım . Bu tatlı davete Minişle katıldım.Herkesin yüzünde Nutellanın bıraktığı o kocaman gülümseme vardı.Tabii benim prensesim kendini tutamadı dirseklerine kadar Nutella'ya bulandı.Yaptığımız harika bir tarifi paylaşmak istiyorum.








Pita Ekmeği


Malzemeler ;

. 500 gr.un
. 20 gr.soda
. 15 gr.kabartma tozu
. 200 ml süt
. 150 gr.yoğurt
. 30 gr.tereyağ
. arasına Nutella

Yapılışı ;

. Tüm malzemeyi büyükçe bir kaba koyup iyice yoğurun.Yumuşak bir hamur elde edin.Hamurdan yumurta büyüklüğünde parçalar koparıp yuvarlayın ve bir kenarda üzeri örtülü şekilde mayalandırın.Bezeleri merdaneyle tabak büyüklüğünde açıp içerisine Nutella'yı sürüp ikiye katlayın ve uçlarını bastırın.Tavada pişirip sıcak servis yapın.


Afiyet olsun :)

5 yorum:

MUTFAKISTAN dedi ki...

NUTELLAYI KIM SEVMEZ BAYILIRIM
COK GUZEL OLMUS ELLERINE SAGLIK
SEVGILER

Tümay Öztürk dedi ki...

Nutellanın o yumuşak kıvamı yok ki. Bizim evde ekmeğe sürülmeden kaşıkla biter:)

Öznur dedi ki...

Hoş bir tarife benziyor ellerine sağlık sevgiler.. Tarifkolik

Mimosa Café dedi ki...

Sedacım benim de aşkım nutella yaaa. Bir kavanozu bi günde yerim tek başıma :) Ne güzel bir etkinlik olmuş. Diğer kızlardan da duydum. Senin ufaklık da çok eğlenmiş sanırım :) Hangi çocuk istemez nutella kavanozuna düşmeyi :))

pelince dedi ki...

Sedacım seni ve güzel kızını gördüğüme çok mutlu oldum.. Nutellaya iyi ki bulandık ;)

Sayfalar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails