22 Ocak 2010 Cuma

Tantuni












Pratik ,lezzetli ve eğlenceli.Yanına da acı biber turşusu ve salatayla süper üçlü oluyorlar .Herkese iyi bir hafta sonu diliyorum.




Tantuni

Malzemeler ;
  • 1/2 kg.tantuni için et (dana bifteğin minik minik doğranmış hali )
  • 2 adet kırmızı biber
  • 2 adet yeşil biber
  • 1 adet domates
  • tuz ,karabiber ,kimyon
  • 2 çorba kaşığı sıvıyağ
  • Lavaş ekmeği

Yapılışı ;

  • Wok tavaya veya geniş ve çukur bir tavaya etleri koyun.Suyunu salıp çekinceye kadar pişirin ve minik minik doğradığınız yeşil ve kırmızı biberleri ilave edip beraber kavurun.Sıvıyağını ekleyin.Biberler yumuşayınca kabuğu soyulmuş ve küp küp doğranmış domatesi ekleyip hepsini birlikte kavurun.Tuzunu ve baharatlarını ekleyin.
  • Lavaş ekmeğini ısıtıp üzerine etleri yerleştirin ve dürüm şeklinde sarın.Sıcak servis edin.

Afiyet olsun.

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Sedacığım harika bir görüntü ellerine sağlık bir tanesini aldım çok öpüyorum...

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Off Offf Mersının has yemeği sofralara dahil olmuş..
Ellerıne sağlık..
Sevgilerle...

kalpkurabiye dedi ki...

seda hanımm ellerinize sağlık harika görünüyor..

MAVİ TUTKU dedi ki...

İşte tantuni budurr..

zupice dedi ki...

Merhaba,
Sitenizi Baharat Tadında'ya bıraktığınız yorumla keşfettim. İyi ki de rastlamışım size...Bu nefis tantuni tarifini göremeyecektim yoksa...Tantuniyi bu kadar çok özlemişken ilaç gibi geldi bu tarif,ellerinize sağlık.
Sevgiler...
Elif Ece Yürük "GÖKSU"

Çalışkan Arı dedi ki...

uuuu, uuuhhh...
Ben de çok severim, kesin yapcam.bi ayağa kalkabilsem yine canım ne yemekler pişirmek ve bitirmek istiyor. tantuniye de bayılırım, bayılırım...
ay nooğğlurrrrrr şu anahtar kelime olayını kaldırın, yorum yazmak işkence oluyor..

Sayfalar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails