31 Ocak 2010 Pazar

Minişimin Doğum Günü Sofrası


























Sayfama ilk defa bu kadar uzun zaman yazı yazamadım.Sebebi bir haftadır güzeller güzeli kızımın doğum günü partisinin organizasyonuyla uğraşmış olmam.Balonlar ,kapı bannerları , süsleri, pastası ve diğer hazırlıklar derken koca bir hafta geçmiş.Dün, çok güzel mi güzel bir doğum günü geçirdik.Bitanem ,güzel yavrum üç yaşına girdi.Allah daha nice yaşlarını hep beraber kutlamayı nasip etsin bizlere.Daha dün gibi ,doğumu , o miniş ellerini tutuşumuz, o güzel gözlerini dünyaya ilk açışını görüşümüz ,kendisiyle bizzat tanışmamız ...Dün pastasının mumlarını üflerken ve şimdi bu yazıyı yazarken herşey bir film şeridi gibi gözlerimin önünden akıp gidiyor.Doğumunu sabırsızlıkla bekliyorduk ki dün 3 yaşını doldurmuş benim minik kızım.Zaman çok hızlı akıyor,geçiyor.Bir şarkının sözleri gibi ''tutamıyorum zamanı''...


Bizimle birlikte güzel yavrumun doğum gününü kutlayan ve emeği geçen herkese ama herkese teşekkürlerimizi ve sevgilerimizi gönderiyoruz ,tekrar ve tekrar.Sevgili Nilay ve Feyza harika doğum günü pastamızı hazırlamışlar .Tam, melek kızımın istediği şekilde.Evde dvd'si çıktığından beri ''ICE AGE 3'' fırtınası estiriyor bizim ufaklık.Ordaki ''Şeftali'ye ''bayılıyoruz.Veee bu seneki pastamızın teması tamamıyla ICE AGE şeklinde oldu.İçinin muzlu oluşuna varana kadar Göksu'cum karar verdi ve sevgili Nilay'cım ve Feyza'cımda herşeyiyle tam ,mükemmel (herzaman oldukları gibi) bir pasta hazırladılar.Teşekkürler SİHİRLİ KEPÇE
Hazırlamış olduğum cicilerin tariflerini ilerleyen günlerde vereceğim.Herkese iyi pazarlar diliyorum


12 yorum:

Oya dedi ki...

Seda ablacım günlerdir sayfaya girip bişey görememek bana hayal kırıklığı yaşatıyordu çünkü her yeni tarifte ben bile heyecanlanıyorum. Masanın resimleri süper çıkmış tüm pastaları kendi yapan becerikli ablacım ellerine sağlık dün gerçekten çok güzeldi. Minişle mutlu, sağlıklı uzun ömür gerçirmenizi diliyorum. İnşallah her yaşında ben de yanında olabilirim :)

kalpkurabiye dedi ki...

ayy allahımm hayırlı ve güzel günler nasip etsin göksu ya sizlerle birlikte tabiikii

BURÇİN dedi ki...

Seda'cim mutlu yillar Goksu'ya. Pasta super olmus tabi ki senin hazirliklarin da. Tekrar guzel, saglikli yillar hep birlikte insallah cnm.

orece dedi ki...

sedacım allah uzun ömürler versin güzel kızına. nice senelere ....

Şehnaz dedi ki...

sedacım mutlu yıllar..daha nice güzel yıllar dilerim sağlık ve sıhat içinde ailesi ile beraber....sevgiler

Behiye Sönmez dedi ki...

Tatlı Göksu'ya mutlu yıllar uzun güzel ömürler..

paşakızı mutfakta dedi ki...

Doğum günü şekerinin doğum gügünü kutluyorum.Nice sağlık ve mutlu yıllar diliyorum.Mutlu kalın.

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Yavrumuza sağlık lı huzur lu mutlu ömürler diliyorum.
Yaşamın tüm güzellıklerı her daım onunla olsun.
Her sey cok güzel olmuş ..ellerınıze emeğinize sağlık.
Sevgilerle..

Unknown dedi ki...

saglıklı ve mutlu güzel yıllar diliyorum prensese.

Unknown dedi ki...

KÜÇÜK PRENSESİN DOĞUM GÜNÜ BİRAZ GEÇİKMELİDE OLSA KUTLU OLSUN. PASTANIZ GERÇEKTEN HARİKA GÖRÜNÜYOR. MUTLU VE HUZURLU DAHA UZUN UZUN YILLAR DİLİYORUM

susamcorekotuFeriha dedi ki...

ALLAH hayırlı uzun ömürler versin,hayırlı evlat etsin onu öpüyorum

esin dedi ki...

Biraz gecikmeli de olsa Daha Nice mutlu-tatlı yıllar dilerim:)

Sayfalar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails