2 Mayıs 2014 Cuma

Alman Pastası













Çok cici misafirlerime yapmıştım bu pastayı .Tarifinin sitede yazılı olduğunu zannediyordum ancak bu pastamın yokmuş geç de olsa ekliyorum :) Geç diyorum çünkü gelen arkadaşlarım beğenmiş ve tarifini istemişlerdi bende blogta var olduğunu zannedip yönlendirmiştim ,hemen tarifi geçiyorum :) Güzel hafta sonlarımız olsun :)












Alman Pastası




Malzemeler ;

keki için;


. 2 adet yumurta
. 3/4 çay bardağı erimiş margarin(soğumuş)
. 1 çay bardağı yoğurt
. 1,5 çay bardağı tozşeker
. 3 çay bardağı un
. 1/2 paket kabartma tozu
. 1 paket vanilya



Kreması için ;


. 1 adet yumurta sarısı
. 50 gr. margarin
. 2 su bardağı süt
. 3 çorba kaşığı un
. 1 çay bardağı toz şeker,
. 2 paket vanilya


üzeri için ;

. pudra şekeri





Yapılışı ;


. Kek için gerekli olan yumurta ve şekeri iyice çırpın.Krema haline gelsin.Yoğurt ve erimiş soğumuş margarini de ekleyip çırpmaya devam edin .Diğer malzemeleri ekleyip düşük ayarda çırpın.Fırın tepsisine yağlı kağıt serin ,üzerine pasta çemberini(18 cm.çapında) yerleştirin.Kek hamurunu çemberin içine dökün ve önceden ısıtılmış 180 derecelik fırında pişirin. Pişen keki bir kenarda soğutun. Buarada pasta kreması için gerekli olan malzemeleri ( vanilya ve margarin hariç ) tencereye koyup tel çırpıcıyla karıştırarak ocağa koyun ve pişirin.Kremayı soğutun ,soğuyan kremaya vanilya ve margarin ekleyin ve mikserle karıştırın.Keki ikiye kesin alt parçasının üzerine kremanın tamamını koyun kekin üst kısmını kremanın üzerine yerleştirin ve orta kısmına hafif bastırın.Üzerine pudra şekeri serpin. 1 saat buzdolabında dinlendirdikten sonra servis edin.





Afiyet olsun.



2 yorum:

Pinarintarifdeftet dedi ki...

Seda hanım ellerınıze saglık..nefıs olmus..sevgılerımı bırakıyorum

Lezzetli Sanatlar dedi ki...

Çok sevdiğim bir pastadır.
Harika olmuş, süper görüntü...
Ellerinize sağlık, nefis...
Sevgiler, Pırıl.

Sayfalar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails