8 Aralık 2010 Çarşamba

Sebzeli Tavuk Rulo



















Sebzeli Tavuk Rulo


Malzemeler ;
  • 500 gr.tavuk göğüs eti
  • 2 çorba galeta unu
  • 2 adet yumurta sarısı
  • 3 çorba kaşığı sıvı yağ
  • 1 çay kaşığı köri
  • tuz ,karabiber
  • yarım sarı dolmalık biber
  • yarım kırmızı biber
  • 1 su bardağı bezelye

Üzeri için ;


  • 1 su bardağı mısır gevreği
  • bir tutam ince kıyılmış maydanoz
  • tuz ,karabiber

Yapılışı ;


  • Tavuk etini rondoda kıyma haline getirin ve bir kaba alın.Üzerine yumurta sarısı,galeta unu ,sıvıyağ ve baharatları ekleyip iyice yoğurun.Küçük küçük doğranmış biberleri ve bezelyeyi de ekleyip yoğurun .

  • Fırın tepsisine yağlı kağıdı serip tavuklu harcı üzerine koyun ve elinizle rulo şeklini verin.

  • Üzeri için ,mısır gevreğini elinizle bir kaseye iyice ufalayın.İnce kıyılmış maydanozu ve baharatları da ekleyip karıştırın.Bu karışımla tavuk rulonun üzerini kaplayın.Önceden ısıtılmış 190 derecelik fansız fırında 1 saate yakın pişirin.Fırından çıkarınca 5 dakika dinlendirdikten sonra dilimleyin.Yanına sebze soteledim ,beraber nefis oldular.

Afiyet olsun.

15 yorum:

Saglıklımutfak dedi ki...

Sedacım ellerine sağlık busaatte nefis gözüküyor:)

Unknown dedi ki...

Nefisss olmuş canım..
Ellerine sağlık..
Hemen yanıbaşındaki salata da çok sağlıklı gözüküyor :)
Afiyet,şifa olsun..
sevgilerimle..

Unknown dedi ki...

Canım nasılda güzel görünüyor ellerine sağlık öpüyorum.

kalpkurabiye dedi ki...

seda hanım ellerinize emeklerinize sağlık..
bende yaptım ama fotoğrafları beğenmediğim için yayınlamıyorum lakin tadı nefis...
bir daha ki yapışıma daha güzel fotoğraflayıp yayınlarım inşallahh:))
iyi geceler dilerim..

Nehir Butik Pasta dedi ki...

nasıl güzel bir yemek
ellerine sağlık Sedacım

mutfagabuyrun dedi ki...

görüntü ve sunum çok güzel olmuş canım.ellerine sağlık.öpüyorum.

Şehnaz dedi ki...

sedacım harikasın..ellerine sağlık tatlım..

Tümay Öztürk dedi ki...

Neifs olduğu belli gerçekten! Ellerine sağlık canım.

yemekbiraşk dedi ki...

tavuğa bu aralar çok düşkünüm:) eline sağlık...

susamcorekotuFeriha dedi ki...

sedacım enfess olmuş hem sebze hem et tam şifalık:))
sevgiler

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Muthesem bir yemek olmus, bayildim valla! Goruntu enfes. Ellerine saglik.

Cafe Gusto dedi ki...

Çok renkli görünüyor ellerine sağlık...sevgiler...

Unknown dedi ki...

Ben bu tavuk köftesine bayildim... Ilk firsatta deneyecegim... Ellerine saglik canim benim...

Mimosa Café dedi ki...

sedacım çok hoş sunum leziz bir tarif eline sağlık canım.

MAVİ TUTKU dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel görünüyor fakat bu başka bir muhteşem geldi bana..elinize emeğinize sağlık gerçekten.

Sayfalar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails