28 Ekim 2009 Çarşamba

Göksu Kurabiyesi



















Geçen sene minişin okulundan Yerli Malları Haftası için herhangi birşey göndermemi istemişlerdi.Ben de bu kurabiyeleri miniklere yapıp göndermiştim. O günden sonra da bu kurabiyelerin adına ''Göksu Kurabiyesi'' denir oldu bizim evde.Okuldaki herkes çok beğenmiş ,kurabiyelerin miniklikleri çok konuşulmuştu.Çok minik kalıplar kullanmıştım.Eee minişlerin ağızlarına layık omalı dimi...

Göksu Kurabiyesi

Malzemeler ;
  • 250 gr.yumuşak margarin (oda sıcaklığında )
  • 1 su bardağı pudra şekeri
  • 1 paket vanilya
  • 1 çay kaşığı kabartma tozu
  • 3,5 su bardağı un

Üzerine ;

  • nutella,bal ,kurabiye süsleri

Yapılışı ;

  • Hamur malzemelerinin hepsini bir kapta karıştırın.İyice yoğurulan hamuru 15 dakkika dinlendirin.
  • Hamuru merdane yardımıyla yarım cm.inceliğinde açarak kurabiye kalıplarıyla kesin.(Ben hamurdan büyük parçalar kopararak açıyorum daha kolay oluyor.)
  • Yağlı kağıt serdiğimiz tepsiye yerleştirin ve önceden ısıtılmış 175 derecelik fırında üzeri pembeşelene kadar pişirin.
  • Kurabiyeler soğuduktan sonra ince bir tabaka halinde üzerilerine ister bal ister nutella sürün.Daha sonra süsleme şekerlerine batırp servis tabağına alın.

Afiyet olsun.




Hiç yorum yok:

Sayfalar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails