29 Eylül 2015 Salı

Elmas Kurabiye
















Merhabaa,okul sezonunu nihayet açtık .Ekim geldi çocuklar yeni okullarına kavuştu.Bu sorunlarla başlayıp sıkılan canınızı daha fazla sıkmak istemiyorum ve çok nefis bir eğitim ,ögretim ve öğrenim yılı diliyorum .

Ders çalışırken miniklerin bir bardak sütle severek atıştırma yapabileceği elmas kurabiye tarifini vermek istiyorum ,kocaman sevgiler ....









Elmas Kurabiye




Malzemeler ;


. 1 adet yumurta
. 125 gr.tereyağ
. 1 çay bardağı pudra şekeri
. 2 çorba kaşığı kakao
. 1 paket vanilya
. yarim paket kabartma tozu
. aldığı kadar un



Üzerine :

Toz seker ve nutella veya fındık kreması



Yapılışı :

. Oda sıcaklığındaki tereyağ ,yumurta ve pudra şekerini mikserle iyice çırpın .Tüm kuru malzemeleri eleyerek karışıma ekleyin ve yumuşak bir hamur yapın.Hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp yuvarlayın ve işaret parmağınızla ortasına bastırın ve çukur oluşturun.Toz şekere batırıp yağlı kağıt serili fırın tepsisine aralıklı dizin.Önceden ısıtılmış 175 derecelik fırında 25-30 dakika pişirin.Soğuyunca ortalarına nutella veya fındık kreması koyun .




Afiyet olsun :)

1 yorum:

Ada Deniz dedi ki...

Ellerinize sağlık...

Sayfalar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails