9 Kasım 2013 Cumartesi

Tarçınlı Cevizli Kurabiye








Tamam devam edeceğim sofradan tarif vermeye ancak bu çok güzel ve çok nefis kurabiyenin tarifini biran önce vermek istedim. Evi mis gibi tarçın kokusu sardı ,hafta sonu vaktiniz varsa miniklerinize , sevgilinize ,sevdiklerinize yapın derim.Mutlu hafta sonları:))












Tarçınlı Cevizli Kurabiye



Malzemeler ;

. 250 gr.tereyağ(oda ısısı)
. 1/2 çay bardağı sıvıyağ
. 1 çay bardağı pudra şekeri
. 1 paket vanilya
. 1 paket kabartma tozu
. 1 çay kaşığı tarçın
. 1 çay bardağı dövülmüş ceviziçi
. 3- 3,5 su bardağı un



Yapılışı ;


. Tüm malzemeleri genişçe bir kapta iyice yoğurun.Hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp elinizle yuvarlayın ve yağlı kağıt serili tepsiye sıralayın.Bir çatal yardımıyla üzerini hafifçe çizin.Önceden ısıtılmış 165 dereceli fırında 25 dakika kadar pişirin.Kurabiyeleri fırından çıkarınca, bir tatlı kaşığı tarçın ile iki çorba kaşığı pudra şekerini bir kasede karıştırın ve kurabiyelerin üzerine serpin.Soğutup servis edin.



Afiyet olsun.

1 yorum:

Fatosca Tadlar dedi ki...

kurabiyelere hiç dayanamam doğrusu :)) Kokusunu aldım hemen geldim :) Sayfanız çok keyifli, sizi izlemeye aldım, bana da beklerim,http://fatoscatadlar.blogspot.com/
Tekrar görüşmek üzere...
İzmird'den kucak dolusu sevgiler gönderiyorum....

Sayfalar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails